Tahu tak ape berita gembira yg kedua tu....
2 of my students from Teras Dinamik Tuition centre which study in SMK Sri Kurau get A in their biology paper for trial spm 2011... Izzati and Amir Khan... Ya Allah..berkat usaha mereka dan juga diriku sendiri yang bersusah payah study untuk buatkan diorang paham ape yg aku ajar...no experience in teaching biology..but..if u usaha, berdoa dan sentiasa bertawakal kepada Allah semoga apa yang diajar diberkati dan diredhaiNya..insyaAllah..inilah hasilnya..

and...a few hours later...i got msg from my student from Bestari Alfa in Parit Buntar, Amirah. She also get A in her biology paper..

They thanked me as i taught them...ur much welcome my dearest students.. I always hope all of u can get A in biology..the 'A' is a vary valuable gift for me...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...